The start of something new

Okej, nu har jag varit här i exakt 12 dagar. Av de 12 dagarna har jag varit sjuk i åtminstone 9. YAY! Jag älskar England, men fan vad bakterier det är överallt. Vi flyttade in i huset för exakt sju dagar sedan.
Jag har än så länge sökt 14 jobb varav 12 stycken är inlämnade cvn på olika ställen och 2 är via internet. Jag fick en intervju två dagar efter att jag lämnat in mitt cv på en affär som heter Stormfront, de säljer Apple-produkter. Jag ska dit på Onsdag 5/10 på en intervju, jag tror inte jag har en chans att få jobbet, men det kan vara intressant att komma på en intervju så jag är mer förbered för en nästkommande.
Vårat hus är perfekt, jag kunde inte be om mer. Personerna vi bor med är lite udda, men vad spelar det för roll? Jag är yngst, och det märks kanske ibland då de andra verkar vara runt 30 trots att en av dem bara ska vara ca 24?? Undra vem det kan vara?
Vi är iaf Jag som är Svensk, Mr.Right som är Engelsk, Mr.Weirdguy (rumsgranne) som är Brasiliansk/Italienare, Han bor i rummet brevid oss med Miss. Anorectic (estlänning/ryss). I rummet bredvid oss på andra sidan bor Mr.Workout som är Irlänning. Och slutligen på tredje våningen bor Mr.I'm not gonna scare you (sydafrikan??) med Miss.Grumpyness (fransyska).
Tills nu har vi hunnit, åka en massa tåg, gå på konsert, dricka öl, flytta, titta på fotboll (ja det gick dåligt), vara sjuka, shoppa, laga mat, få massivt näsblod mitt i natten, och lite till :)
Jag kan inte annat än säga att jag ÄLSKAR att bo ihop med Mr. Right.
x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0