Its been a long day.

Nu var jag här igen!
Intervjun var igår, jag tyckte att den gick bra för att vara första intervjun. Jag tror dock inte att jag får jobbet eftersom jag tror att det kan vara ganska hård konkurens speciellt eftersom jag inte har någon avancerad Mac kunskap, anledningen till att jag skulle få jobbet om jag får det tror jag isåfall är för att jag är tjej, vill lära mig mer och var glad och trevlig när jag var där. Det var liksom som ett roligt möte istället, vi skrattade och skämtade och pratade mycket strunt, vem vet om det är positivt eller negativt.
Efter det åkte jag hem till min Mr.S och vi åt lunch och myste. Senare framåt kvällen åkte vi till Wimbledon och gick på bio, vi såg filmen Drive, den var super bra och jag hoppade till några gånger. SÅ gillar ni action så se den! Vi åt popcorn och drack två liter cola, det blev vår kvällsmat. S tog dock lite flingor när vi kom hem efter mycket om och men. Men jag var mätt och skippade det.
Idag har jag försökt vara effektiv, inte så lätt när man känner sig relativt instängd mellan fyra väggar när man ska försöka spara pengar och så gärna vill ha ett jobb på samma gång. Förutom att leta lite jobb via internet idag har jag vart ute på powerwalk/löp i den lilla parken i närheten av huset. Gjort en mani+pedi, dushat, städat lite, organiserat på datorn, tvättat datorn, spelat lite för mycket tvspel och saknar Mr.S MYCKET FÖR MYCKET.
Städerskan skulle ha kommit idag, men inte dök hon upp.. Hon kommer väl förhoppningsvis imorgon, för här är relativt grisigt eftersom unggrisarna inte har lärt sig att städa och vara fräsha..
Nu tjatas det om att jag ska krypa ner i sängen, så får väl göra det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0