Bilder

Jag tänkte att jag skulle ta och lägga upp england i bilder så ni får se lite hur det har sett ut för mig de senaste snart 5 veckorna. :)
Kvällen jag kom väntade detta på mig:
Vi åkte tåg:
Vi gick på konsert:
Någon var sjuk och tyckte synd om sig själv:
Resultatet blev detta (OBS! Det är en kaka någonstans där under all såsen):
Vi fick nycklarna till huset en sen söndagskväll:
Vi flyttade:
S byggde POÄNG stol som han saknat så mycket:
(svårt är det tydligen också)
Vi tittade på fotboll på en pub en söndags eftermiddag:
Arsenal vann tyvärr inte.
Vi fixade till vårt rum:
Vi var i Camden:
Såhär blir jag av för mycket socker och koffein.
Och det är inga små portioner vi får!
OOPS! Mätt??
Cocktail time. 2 for 1 :D
Meal-time
sightseeing:
Blommor och vin för att jag vart ledsen en dag <3 :
Celebrated 6 wonderful months :
Stu with his Bunny friends
På restaurangen:
Morgonen efter tyckte jag det var slut på att vara snäll och då såg det ut såhär:
Såhär ser resten av huset ut föresten:
Sådär!
Nu ska jag gå och lägga mig och sova med Stu för jag har feber och behöver kramar!
Gonatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0