Bitter.

Idag är en bitter dag, det regnar, det är varmt, det är November och jag jobbar idiot tider.
Och värre blir det ju närmare jul vi kommer, jag gillar verkligen inte att jobba PM skiften, mycket hellre AM eller M..
Men men.. PM imorgon också.. =/
ANyways, jag har ju ett jobb, så jag borde ju vara glad trots att jag nog inte kommer kunna åka hem varken till jul eller nyår.. JIPIIEE!!!
Det är också anledningen till att jag inte hunnit blogga något, har ingen större lust att lägga tid på datorn när jag är borta minst 11 timmar per dygn.. Då är det trevligare att spendera tid med S. Plus att det ska lagas mat när man kommer hem vid 8 eller 9... Eller som idag, 11.. Tänker dock inte laga mat då. Bara mysa.
Var och såg TinTin för någon dag sedan, den var helt ok, jag hade många skratt.
Nu ska jag snoosa på soffan en stund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0