Återigen, ett nytt försök!

Tänkte försöka ännu en gång, får väl se hur det går med det..
Denna helgen har spenderats i Kalmar, med UNDERBARA Julia, och hennes fina vänner.
Vi har haft en supertrevlig helg, med lite lätt roliga händelser.
Jag fick se och känna på ett par trevliga magrutor på krogen, utan att ens behöva be om det, eller ge killen en blick, jag klagar inte :)
Jag dissade även samma kille genom att säga att min flickvän stog bakom honom, tjejen som stog bakom honom i detta fallet var Julia, men hon var inte sen på att gå med på det, då han var lika kletig på henne, efter några WOOW, ooj och lite mer klet från honom förstod han dissen :)
Vi var även på stan och fikade och myste på världens mysigaste cafe, varför har vi inte ett sånt hemma?
Annars har vi inte gjort så mycket, bilderna laddar jag upp ikväll.
Bilden från tåget får tala sålänge, trött och grinig tjej x4
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0