mosig i ögonen

har precis käkat kvällsmat, det blir så när man jobbar sent.
Jobbade till kvart över åtta idag.. tröttsamt, inget jobb för mig alls.. Men augusti ut, sen så är det slut! :)
Funderar på att skriva mig i Växjö komun så jag kan plugga där istället för i lilla Höganäs... Men vem vet? ;)
Som sagt så hade vi urnsättning för farfar idag, alla tårar som jag lyckades hålla inne på hans riktiga begravning i vintras kom nu istället, fy FAN vad jobbigt det var :( är inte riktigt på skrivhumör, det blir negativt eftersom jag är trött och omständigheterna är som de är... Jag sitter iaf och lyssnar på lite Melissa Horn och Lasse nu, det känns lite bra iaf.. Jag saknar min hund också, jag hoppas jag kommer få träffa henne i helgen, det är säkert två månader sedan jag såg henne, och inte fick jag säga Hej Då! heller :( Doris <3<3
Puss och Godnatt!
Denna helgen ska jag bara slappa, min sista helg ledig i Hela Juli typ, förutom vecka 29 då det blir VÄXJÖ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0