Jobbat

Oj oj, vad jag är dålig på att uppdatera, men så är det ibland. Jag har haft ganska fullt upp och ingen vidare lust att skriva. Det är lite tjafsigt här hemma just nu och jag LÄNGTAR verkligen till nästa helg då jag åker till Växjö <3  Ska få träffa alla mina älsklings mystjejer! Och släkten så klart! Känns lite bra att byta släkt nu när vi har haft hela pappas sida hemma hos oss varje dag!
Lillsnorre var hos veterinären idag och det gick bra, förutom att den rackaren är så hal efter trimmningen igår så att vi fick vara fyra personer som höll ner honom för att få bort styngnen på låret haha!
Om några veckor är det dags igen, och då är jag huvudansvarig eftersom mammsen jobbar!
Mitt liv stavas förtillfället bara jobb jobb, men de får duga, då har jag iaf pengar att åka på semester med sen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0