FHS 2010

Igår steg jag upp extremt tidigt (ja, för mig är det tidigt 0700) - Jag begav mig ner till Malmö med pappa och satt på hans kontor lite innan jag bestämde mig att det var dags för att ta den skruttiga bilen ner till Falsterbo. Påvägen dit så höjs motortemperaturen enormt och går upp på typ max, pga att jag står på tomgång ganska mycket (storstadstrafik?) och sen så är det ju över en timmes bilkö till FHS parkeringen. hihi.. så det hela slutar med att jag får sitta med full värme på i bilen där jag sitter med solen gassande på mig och jeans och två t-shirtar haha!
Väl på FHS var det aldeles underbart! Jag och Emilia tittade på Ponny gallopen, gick på marknaden, käkade lunch, och gick banan med pontus (vilket resulterade i att vi höll på att bli utslängda) Vi hade tydligen gått utanför området när vi gick banan med P. Men han var snäll och lyckades fixa in oss igen. Sen var det dags för honom att tävla, det gick sjukt bra! Låg första placerad tills typ de två sista som hade vunnit den tävlingen flera gånger innan kom in och sopade rent banan med alla :( Men det blev iaf en skit bra 3dje placering! :D

Efter det träffade jag Jennifer och hennes kompis Agnes! Jätte trevligt var det, vi gick lite på FHS området innan vi åkte och handlade lite grillmat, de gjorde sig iordning packade ner allt i en väska och vi begav oss för att hitta rätt husvagn på campingen. Jätte mysigt var det, idag stinker jag dock grillrök, så såfort jag har käkat frulle blir det duschen för mig!

Jag kom hem halv ett inatt så jag är sjuuuukt trött! Men klockan 17.00 är det jobbet som gäller till 20.00 så ett kort pass idag, imorn är det samma pass och sen börjar mitt sjuka jobb!
Jag är jäääääääätte trött, men får väl stå ut med släktmiddagen ikväll, känner bara att det är skönt att jag jobbar som jag gör ikväll då.. ;)

Imorgon så är det farfars urnsättning, inte alls lika kul.. Har en klump i magen redan nu :(

Nu får jag hoppas på att jag blir bättre på att hålla igång den här sidan, det är ju trots allt ett sätt att hålla kontakten med mina nära och kära som bor alldels för långt iväg! Egentligen är det nog jag som bor på heeeeelt fel ställe ;D Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0