One time

Det finns så otroligt mycket jag vill göra just nu, jag vill skaffa pojkvän, jag vill tatuera mig, jag vill köpa en ny tv, jag vill ge min familj fasta rutiner, jag vill ha mina rutiner ÄNNU fastare, jag vill börja plugga, jag vill åka till Annie i Göteborg, jag vill åka till Stockholm till Elin osv osv... Jag skulle kunna radda upp en massa grejjer jag vill göra.. Men varken tiden eller pengarna finns rikigt..

Men annars allt som allt så är jag ganska nöjd med min tillvaro ändå.. Jag känner att jag kanske börjar hitta lite av mig själv, TACK rutiner. Jag mår tydligen bättre av att ha ett relativt inrutat liv, trots att jag kommer på en massa impulssaker därimellan, men de är de små sakerna som gör det! :)
Igår hade jag en riktig mysdag! Jag var riktigt nöjd med livet större delen av dagen, så det får räknas till en av de bra dagarna! Först vaknade jag av att hunden skällde, så jag gick upp och satte mig framför tvn och halvsov, efter typ 45 min kommer Marcus upp ur sängen och sätter sig och tittar, vi går ner och hämtar frukost och fortsätter kolla på tvn. Sen åkte han hem.
Jag rensade och organiserade upp frysarna, gjorde veckomeny, handlingslista, handlade och hjälpte till med maten och bakade mitt bröd. Det var sjukt mysigt väder det blåste, det var mörkt och det regnade, så jag gick runt och myste och tände en massa ljus! Sedan var det mat framför tvn och fångarna på fortet!

Innan jag gick och la mig gick jag ut med hundskrället som fortfarande inte lärt sig lyfta på benet, hihi!

Nu är det snart ridning och sen blir det en tidig kväll, för imorn är det skola som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0