6-10 2009

jag känner mig totalt jävla rutten, värdelös, nollad, äcklig, oomtyck, ful, fet, ushlig, kass, sjuk, trött, utnyttjad, fkafhkshkajgfosjfaejfsugfopjgopjasgojogajpdda

ååååååååh dampryck!
och jag får ju inte ut en enda jävla känsla heller, jag spricker snart! Vet inte vart jag ska ta vägen.
Jag har kommit till en punkt där jag inte kan bära längre. Allt bara brister. Jag är fullproppad med känslor och de måste ut nuuuuu!
Men nej, lilla söta mimmi måste hålla masken och lotsas som att allt är bra och se glad ut i minst tre veckor till. Och sen så kommer jag bara bli ett helvete för alla på Plönninge...
NEJ JAG MÅR INTE BRA, OCH NEJ JAG SÄGER ATT JAG INTE VILL PRATA OM DET FÖR ATT JAG INTE KAN FÅ UT ETT ENDA LITET ORD PÅ RÄTT SÄTT NÄR DET GÄLLER DETTA!

buhuhuhuhuhuuhuu jag vill bara sätta mig i ett hörn och försvinna!!!!

Kommentarer
Postat av: Julia

hörru din tok, sluta vara så depp och klaga och ta dig upp till sura istället så vi kan lösa alla dina problem tillsammans :) :)<3<3

2009-10-08 @ 21:30:19
URL: http://julia90.blogg.se/
Postat av: Madde

Gumman, jag tänker på dig. Skriv gärna till mig om du behöver. Känner igen mig SÅ VÄL i dina tankar och känslor. Vi kanske kan vara 2 om dem? Kramar <3

2009-11-22 @ 21:36:09
URL: http://sokratess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0