Sick, Ja. Jag är sjuk...

Jag vet, man ska inte klaga på en blogg... Den ska vara positiv!
Men just nu är jag sjuk, och då är jag trött på allt..
Jag saknar att ha någon att kräka av mig på, som inte säger emot mig, och inte bara byter över samtalet till sig själv eller inte lyssnar..
Just nu suger livet, vår klass blir orättvist behandlad (till det negativa).
Jag kom hit för att lära mig något. Jag har inte lärt mig ett enda jävla skit, och jag hungrar verkligen efter kunskap, för häst- det är något som jag verkligen vill bli bättre på! Inte gå bakåt, ibland ångrar jag mitt val väldigt mycket! Men då hade jag inte fått träffa vissa underbara människor! Typ Emilia, Josefin och Johanna och alla ni andra! Mitt liv skulle väl inte fungera utan er heller!


Nää, jag håller med Jessica att vi måste visa något för att de ska hända något, tyvärr känns det inte som att det kommer hända något ändå :(

Nu ska jag plugga och sen sova med min äckliga lilla pälsboll till menshund!

pöss

Kommentarer
Postat av: Nikklas Bengtsson

Hahahahah älskar uttrycken på din hund!

2009-11-11 @ 15:00:34
Postat av: Julia

en blogg är tillför att få skriva av sig det spelar ingen roll om du är negativ eller positiv så länge du skriver :) jag saknar dig!<3

2009-11-19 @ 22:33:04
URL: http://julia90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0