wihoo!

Jag borde vara mer positiv i bloggen, och idag är jag positiv, jävlar i att!
Trotts att jag har varit bakis som ett svin större delen av dagen, så är jag nöjd.
Jag hade en supertrevlig kväll igår med Mamma mia, och idag har jag haft en underbar  dag!
JAG ÄR NÖJD helt enkelt. Och det händer inte ofta, haha!

Har precis kört upp till skolan, ska sova strax. Vi ska tydligen åka till varbergsfästning (?) imorgon. Vi får väl se vad man kan göra för kul av det? Men är de nån som har lust att leka från Varberg så äre ju bara att säga till ;) höhö

Napprapaten gick bra idag.. Det var nån förskjutning mellan några kotor, och sen var jag lite sne och så vidare, men han klämde och tryckte och knäckte. Ska dit på fredag igen, så ska vi se om de kan bli nått bra av detta också.

Jag är skit dålig på att uppdatera, jag vet..
Men nån gång ska jag försöka hålla när jag säger att jag ska bli bättre ;)

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0