Trött som!!!

Sitter här i skolan och pluggar körkortsteori.... JAg vet inte varför jag gör det, för ögonen är så suddiga så jag ser bara hälften av vad jag läser. Glasögonen och linserna ligger där hemma. Musiken är på full volym, och jag har varit duktig och gått på alla lektioner hela dagen idag. Från klockan åtta till klockan fyra, trots att jag tänkte skita i de efter lunch.. Men jag var duktig, till och med extra duktig för jag gick på särmatten idag igen också, så jag har varit i skolan ända till klockan sex!!!!!
Inte klokt någonstans!

Red skolans största bebis idag, dinosaurie är vad han är!
Aktör, 184 cm i mankhöjd och stark som en bäver! Jag har inte alls ont i ringringrarna jag!!!(?)

Strax dags att gå hem och duscha och lägga sig... Ska nog göra ett test till.
Sen jävlar är det sängen!!!!!!!

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0