lunch

sitter hos elin nu, hon ska göra sig iordning så vi kan åka til stan och shoppa och snacka skit! Trevligt ;)

Har kört traktor idag, typ en timme, skulle haft traktor hela dagen, men han tyckte inte att jag skulle ha mer än G, så ja.. Det sket sig ju, inte för att jag kanske bryr mig så mycket, men de är ju trots allt poäng när man går ut från gymnasiet sen, även om det bara är traktor. Men men, Vet inte riktigt vad jag ska shoppa, men Elin är bra inspiration, vi gillar samma grejer!

Baby I can see your halo... lalalla... jaja...
Vet inte vad jag ska skriva mer nu, eller jo...

Jag ska nog försöka byta klass tills nästa år, inte för att jag inte tycker om min klass, utan för att jag behöver motivationen till att plugga, och det får man inte i min klass. Så vi får väl se..

Student np07d istället, om vi har tur? ;)

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Maria

haha gillar du beyonce ? det gör jag med ;D

2009-05-30 @ 11:16:26
URL: http://mariagracanin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0