Känslorna svallar

ääh, jag blir så förvirrad!
Aldrig har jag riktigt kännt denna underliga känsla innan.. Ena sekunden är man glad som en lärka och det kittlar fjärilar i magen.
Andra sekunden är självförtroendet nere på noll, och de där fjärilarna blir som små oros råttor som krafsar i bröstet på en.
Och de där råttorna, de kämpar hårt mot fjärilarna, för att fjärilarna inte ska få mogna ut ur sina puppor och bli stora och kunna flyga på riktigt!!

AHHHAHAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Det är sinnes!!!
Vilken tur att ens vänner finns då! För det har varit en underbar kväll.. fram tills nu ungefär..
Fått träffa Elin igen, efter 12 veckor, FATTA 12 VECKOR!?!??!?! uuush!!! Aldrig med så!!!
Vi satt några tjejer och åt godis och drack lite öl på gräsmattan och mös :D
Sen var jag med emilia och Josefin till fritids för de skulle ha hamburgare...
Sen tvingade jag josefin att gosa med mig... Något gos blev det inte, men vi satt och hade serious talk lite iaf, hahah-.... JA, vi kan faktist vara seriösa också :)

musik, och nallen väntar nu, för får jag inte utlopp för mina rått och fjärilskrig i bröstkorgen idag kommer jag vara grymt på dåligt humör imorgon!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0