Jag låter bilderna tala om dagen

eller ja, de skulle gjort det, om de inte varit ett sånt jävla oväder så att internet fuckar ur när man ska ladda upp bilder..
Senare ikväll, eller kanske imorgon eller något kanske det kan gå....


Har i alla fall varit på klassresa idag, och gissa vart vi åkte, JO, till HELSINBORG, hur kul är det liksom. haha så dagen har spenderats först på fredriksdal, och sen hemma hos mig med fika, haha. Lyckat!
Det var iaf mysigt att träffa Iris (hund) och simon (katt) och Ludvig (katt). Nog för att det var igårkväll jag åkte ifrån dem, men ändå ;)
Det var väl dagen i väldigt snabba drag, men vad händer på Fredriksdal liksom..

På kvällen nu har jag och emilia johanna och sophia varit i Halmstad, och sen åkte vi hem och åt kvällsmat och sen körde jag ut med Emilia och Johanna och körde lite.. På motorvägen hem, så var det vattenspår i gatan, men eftersom det bara regnat fem minuter och det nu var uppehåll igen så reflekterade jag inte över att spåren kunde vara djupa, vilket de var. Så jag fick vattenplaning, första gången när jag skulle gå ut, och andra gången när jag insåg att ska jag ligga kvar här och balansera för att vara emellan spåren kommer det gå åt helvete, och jag kan understryka att jag körde inte för FORT, jag körde under den hastigheten som står på skyltarna.
Men jag lyckades ju manövrera mig ut ur det, och de är jag stolt, dock har jag mycket kvar att lära i trafiken, de har man ju när man är nybörjare, eller vad man nu ska kalla det när man precis fått sitt körkort..

jag gör ett nytt försök med bilderna nu...

Funkar inte, får försöka slänga upp dem imorgon!

Sov gott, jag ska nog försöka strax med!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0