Hundar

Mys jag har nu med en liten rottis valp hemma, hundarna avlöser varandra här för tillfället och denna lilla tjej ska stanna i 8 dagar :)
Kvällen har varit trevlig, pappas arbetskamrater har varit här, även hans bästa barndomskompis och sånt, trevligt!
Själv hade jag Saya här, hon åker ju snart iväg ett halv år :(

Jag är dålig som säger att bilderna ska komma upp hela tiden, men idag har jag verkligen inte haft tid, för idag har jag "haft ett liv" ahaha!

Och imorgon och på söndag ska jag jobba och sen är det långhelg igen :D
Så jag måste slafa nu!!!!


Puss <3

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hoppas du får en bra dag. :)

2009-05-30 @ 11:25:40
URL: http://agge1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0