Överlycklig!

Trots att dagen började som skit, så är jag totalt överlycklig nu!
Min framtid blir kanske lite som planerat ändå!
Ni kanske undrar varför jag är så lycklig?
Jo, för jag har fått en LÄGENHET tills nästa läsår! Fattar ni, en egen lägenhet!?!?!?!? :D
Dock bara en etta, men jag klagar inte det minsta! WOHO! Mimmi har kanske gått och blivit stor iaf?:D
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJaJA! Jag kan inte sluta tänka på det! :D
Nu vill jag ju nästan att sommarlovet ska vara slut, så att jag kan börja fixa grejjer till den och så!:D
14/15/16 augusti något sådant där, får jag tillträde till den! :D wihooo! :D

Nu ska jag fixa lite grejjer här i mitt kala internatrum hihi..
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

då vet vi vart vi ska förfesta innan krogen sen då ;)

GRATTIS förresten :D

2009-06-09 @ 22:48:17
URL: http://lifeofjohanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej bruden!

Här sitter jag med antagligen influensa på biblan. Var tvungen att åka hem från jobbet.

Hoppas du fick en bra första dag i skolan. Tänkte på dig när jag vaknade.

Det var en fin blogg och jag hoppas det gick bra att sova i din första, riktiga lägenhet!

Träffade en kille från halmnstad på tåget igår, så det finns tåg som går dit! Haha! Tänkte om du vill hälsar jag på dig innan jag börjar plugga :)



Puss på dig, din sköna! Hoppas du får rida en massa nu!

Kram

Madde

2009-08-17 @ 15:21:20
URL: http://myphilosophy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0