Nu bär det av

Nu bär det av till Halmstad igen, Elin och jag ska ut och ha det otroligt trevligt ikväll!
Kommer vara där tills på fredag nu.
Sen så ska jag hem igen.
Blandade känslor, men det blir nog bra.
Det är ju dags att börja ta med sig allt därifrån igen, och hoppas på att jag slipper bo i det rummet nästa år!
Jag har ju stått på väntelista till ett enkelrum ett år nu, så jag borde väl lyckas få ett rum snart!

Nu ska jag packa klart och köra min väg.

Vill bara säga GRATTIS till min lillasyster som fyller 13 idag, och till Julia som har tagit sitt KÖRKORT idag :D
Grattis mina små älsklingar! <3

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Julia

tack baby <3<3

hälsa jossan :)

2009-06-04 @ 17:37:40
URL: http://julia90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0