Irriterande

Är så fruktansvärt trött på vissa människor just nu. Som tror att de har rätten till allt utan att ens vara trevliga mot folk. Någon som har hört talas om social kompetens på denna lilla inavelsskolan? NEJ!
Det borde finnas en kurs för folk här som hette socialkompetens, de hade varit många som hade fått ett stort IG på den kursen, men förhoppningsvis hade de kanske lärt sig något....


Ikväll ska iaf bli bra, jag och Jessica drar oss mot GBG där det blir shopping, middag och Göteborgsoperan där Romeo & Julia ska spelas! Härligt!
Sen imorgon kör jag och Josefin ganska tidigt till Växjö så att jag hinner träffa min lilla Annie och mormor och morfar och alla innan jag drar mig ner mot skåne där jag stannar tills på måndag för att sedan köra upp hit igen och hämta Elin och sen blir det förmodligen Ullared, hittade ett par as fina grejjor som jag måste köpa!
Och ja, det låter as B med inredning från Ullared, men letar man lite hittar man lite guldklimpar som ser riktigt fina ut! Det gäller att ha ögonen på skaft! ;)

Någon som kanske har lust att dricka lite öl och kolla på film på söndag kväll, hör av er!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0